和訳vol.1 wayv 威神V love talk engver

洋楽を訳していくって言いながらいきなり洋楽じゃないんですけど、この曲はwayvの中でも大好きし、簡単そうなので訳していこうと思います😏Wayv良いですよねーいつか生で見てみたいです。全員かっこいいし!下に動画載せときます。


WayV 威神V 'Love Talk' MV

 

I can hear it callin’

Loving the way you wanna talk

聞こえてるよ

あなたの話し方が大好きなんだ

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

 

Callin’

Something in the way you wanna talk

呼んでる

何かが君が話すのを邪魔するんだ

You got me saying, you got me saying 

君は僕に言うんだ

 

How you doing?

Tell me what’s your name

What’s your sign?

Feeling like you’re in to me

最近どう?

あなたの名前は何?

あなたの星座は?

君はもう僕に落ちてるみたいだ

 

Yeah, I’m waiting 

I just want you to come on over

そうだよ、僕は待ってるんだ

君にこっちに来て欲しいだけなんだよ

Falling for the stranger, good gracious 

I might even fly out to Vegas 

まったく、知らない人に恋してしまったよ

ラスベガスまで飛んで行けそう

 

I’m thinking maybe you’d be down to do it

But you don’t know what I’m saying 

君は嫌がらないかもしれない

けど君は僕が何を言ってるか分からないんだ

 

Got me going through the roof , roof

Really don’t care what we do, do

We could fry to the moon 

I see your lips moving but we ain’t got a clue

屋根まで飛び越えられそうだ

何をしようと気にならないよ

僕たちなら月まで飛んで行けそう

君の唇が動くのが分かるけど何のヒントもつかめない

 

Baby we two distant strangers 

I know you don’t speak my language 

But I love the way she’s taking to me

ねぇ、僕らは見知らぬ2人だし

君が僕の言葉を話せないのも知ってる

だけど君が僕に話しかけてくれるのが好きなんだ

 

I can hear it callin’ from where you are

Loving the way you wanna talk

君が呼んでるのが聞こえる

君の話し方が大好きなんだ

 

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

 

Call me when it’s after dark 

Something in the way you wanna talk 

暗くなったら僕を呼んで

何かが君が話すのを邪魔するんだ

 

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

 

Max, max, max we can have it all 

If you back, back, back, back, back it up

I take you where you wanna, got the gas in the tank If you really wanna make it last

僕らは全部手に入れられる

もし君が一緒に居てくれるなら

僕は君の行きたいところに連れて行ってあげるよ、タンクを満タンにしてね

もし君が居続けてくれるのならね

 

Talk’s cheap, I’m bout that action 

Girl, can you feel the attraction?

Baby come closer I got what you want 

I can tell that you want it, there’s no need to front

言うだけなら簡単な行動だね

ねぇ、この魅力が分かる?

君の欲しいものを手に入れたんだ、もっと近くに来てよ

君の欲しいものは分かってる、負担に感じないで

 

Baby we two distant strangers 

I know you don’t speak my language 

But I love the way she’s taking to me

ねぇ、僕らは見知らぬ2人だし

君が僕の言葉を話せないのも知ってる

だけど君が僕に話しかけてくれるのが好きなんだ

 

I can hear it callin’ from where you are

Loving the way you wanna talk

君が呼んでるのが聞こえる

君の話し方が大好きなんだ

 

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

 

Call me when it’s after dark 

Something in the way you wanna talk 

暗くなったら僕を呼んで

何かが君が話すのを邪魔するんだ

 

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

 
Ooh, tell me, babe Tell me how you like it , babe
I don’t even know your name 
I love the way you’re talking to me 
ねぇ、どう好きなのか教えてよ
ねぇ、僕は君の名前さえ知らないんだ
君の話し方が大好きなんだ
 
Ooh, tell me, babe Tell me how you like it , babe
I don’t even know your name 
I love the way you’re talking to me 
ねぇ、どう好きなのか教えてよ
ねぇ、僕は君の名前さえ知らないんだ
君の話し方が大好きなんだ
 
Girl, the way you move You can feel my eyes on you, ooh, ooh
Do it like nobody do
君の動き方がたまらない
僕の視線を感じるでしょ
誰もしないようなことをしようよ
 
Tell me what you wanna hear 
Lemme whisper in your ear 
I just wanna have you here, yeah
何を聞きたいのか教えてよ
君の耳にささやかせて
君と一緒に居たいだけなんだ
 
Okay baby, make it fast 
We could put the country on the map
Run it back, you gon’ have me running laps
I just want you to make it clap
ok、急ごう
僕たちは地図に国を載せることだってできたんだ もう一度走ろう、君は僕を何度も走らせる 僕は君に拍手をして欲しいだけさ
 
One at time, baby, you’re mine
Promise that you’ll never give it away 
I need a sign 
少しずつ君は僕のものになる
君は絶対に手放さないと約束する
サインが欲しいんだ
 
Calling me up, calling me yours, calling me line
Doing what you’re doing to me, baby, it’s a crime 
僕を呼んで、君のものみたいに、電話してよ
君がいつも僕にするみたいにしてよ、ねぇ犯罪的だよ
 

I can hear it callin’ from where you are

Loving the way you wanna talk

君が呼んでるのが聞こえる

君の話し方が大好きなんだ

 

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

 

Call me when it’s after dark 

Something in the way you wanna talk 

暗くなったら僕を呼んで

何かが君が話すのを邪魔するんだ

 

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

Touch me, tease me, fell me up

僕に触って焦らして僕を満たして

 
Ooh, tell me, babe Tell me how you like it , babe
I don’t even know your name 
I love the way you’re talking to me 
ねぇ、どう好きなのか教えてよ
ねぇ、僕は君の名前さえ知らないんだ
君の話し方が大好きなんだ
 
Ooh, tell me, babe Tell me how you like it , babe
I don’t even know your name 
I love the way you’re talking to me 
ねぇ、どう好きなのか教えてよ
ねぇ、僕は君の名前さえ知らないんだ
君の話し方が大好きなんだ
 
 
意訳の部分もありますが楽しく訳せました!
なんだか自分に対しての歌みたいに感じてしまって余計に好きになりました笑
読んでくださってありがとうございました😊